2013. február 22., péntek

Hóvirágok

Jaj, olyan jó újra itt ülni és blogot írni, olyan boldoggá tesz!!! sajnos mostanában közel harcot kell megvívnom a gépért, amiből rendszeresen én kerülök ki vesztesen... Majdnem olyan ez, mint a harc, amit a sütikkel szemben megvívok naponta, csak az a különbség, hogy ott viszont MINDIG a süti győz! Már most azon gondolkodom, hogy mit süssek, pedig még nincs 8 óra, ráadásul tegnap is sütöttem, igaz, csak cukkinis-sajtos muffint. Nem édes, de mosogatni kell utána...
Tegnap a Játszóházba osmét nagyon jó volt, kezd a második otthonunká válni. Apa is csatlakozott és bemutatkozott, mint Szuper Apu, ugyanis amíg a munkamániás Anya (vagyis én) kézműveskedtem a többiekkel, takarítottam és intézkedtem, ő nagyon jól eljátszott a gyerkőkkel. Sokszor lelkiismeretfurdalásom van amiatt, hogy mindig több lovon ülök egyszerre, pedig csak egy feladatom lenne most... Egyszerűen tombol bennem a tettvágy, nem enged pihenni és mindig új, meg új hegyeket akarok megmászni. Pedig csak le kellene ülni pihenni és nagyokat játszani. Ha végre meleg lesz, több lesz a játszótér és a séta, már alig várom!!!! Már pont elég volt a télből...
Kabócáimmal tegnap hóvirágokat készítettünk papírból. Az ötletet a neten találtam és nagyon megtetszett. Aztán ha már ott voltam, össze is gyűjtöttem néhány hóvirágos ötletet nektek, hátha kedvet kaptok ti is hozzá.


 Mi úgy készítettük, hogy sablon alapján zöld kartonra átrajzoltuk a mintát, kivágtuk, majd a fejrésznél úgy ragasztottuk össze, hogy már közte volt a kis fehér virág is. A karton elég nehezen ragadt össze, kivágni sem egyszerű, de olyan szép az eredmény, hogy érdemes foglalkozni vele. Mi a munkákat felragasztottuk egy sajtos dobozra és raktunk rá vattát is, mintha hó lenne. Olyan szépek!!!!!!!!
Hajtogatott hóvirág is készült és egy sima színező is hirtelen képeslapként kezdett funkcionálni Dudás Annácska jóvoltából.
Ötletek a netről:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése