2013. február 17., vasárnap

Kabócás farsang

Nem jelentkeztem mostanság, de buli volt Apraja falván, így most jutok ide.
Valami különleges dolog történt, ugyanis mind a két gyerekem időben, egyedül elaludt, így most szabadon garázdálkodhatom a gépen. Mondjuk, Anne Shirly már nagyon vár, de egy bejegyzést még kibír. Nem tudom, hogy ki szerelmese az Anne regényeknek, de én most a rabja lettem, szinte benne élek... Olyan tiszta, derűs és kedves, ami ebben a mai Világban ellát annyi pozitív energiával, hogy sikerül éppeszűnek és kedvesnek maradnom. Bár ha éhes vagyok és álmos, akkor sajnos Anne is kevés...
Farsangoltunk a Kabócáknál és bár nem a kézműveskedésről szólt, hátha kedvet kapnak más közösségek is egy kis bulira. Mi évről-évre megszervezzük a Kabócás farsangot és azt hiszem azért van ekkora sikere, mert nálunk az ovikba nem mehetnek be a szülők, csak a miénkbe, így nem is láthatják imádott gyermeküket farsangi maskarába. Hozzánk meg jöhet az apró és a nagy tesó is, így mindig nagyon sokan vagyunk. Most 60-70 fő volt, amit abból is tudok, hogy rengeteg finomságot hoztak a szülők és majdnem minden el is fogyott! Mindig kézműveskedéssel kezdjük. Most Cd lemezből készítettünk poháralátétet, lehetett varázspálcát és kalapot készíteni és nyomtattunk egy csomó színezhető álarcot is. Most kevesen kézműveskedtek, sok volt a "kicsi", de az is lehet, hogy jobban kellett volna készülnöm és extrább ötletekkel szolgálnom. Volt arcfestőnk, akinek hatalmas sikere volt és csak ajánlani tudom mindenkinek, mert egyszerűen zseniális!
Varró Petra táncházat tartott a gyerkőknek, majd jött a tombola, amit a legjobban vártak a gyerekek. A tombolatárgyakat mindig a szülők hozzák, meg az elemózsiát és az innivalót is. Úgy láttam, hogy mindenki nagyon jól érezte magát és a fantasztikus fotósunk, Gál Péter olyan képeketet készített, hogy megszólalnak! (ő is szeniális!)
Az én picikém is eljött, szuper cuki volt, a Nagy meg már otthon van ilyenkor, így bulizgat a többiekkel. De az enyémeket egy 3 órás buli sem tudja lefárasztani, 22 órakkor aludtak el erős szülő nyomás hatására. És a picike még csak 8 hónapos!!!! Néha gondolkodom azon, hogy nyitok egy pszichiátriát Anyukáknak, mert szerintem gazdag lennék belőle és persze nekem is lenne állandó szobám....
Van néhány kép, de akit bővebben érdekel, az a Kabócák és Manócskák facebook oldalán böngészhet. Megéri!








 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése