2013. május 12., vasárnap

Vinatge konzervdoboz

A múltkor azt írtam, hogy mostanában kevesebb lesz a bejegyzés, mert sok a dolgom, de elkapott az alkotói gépszíj, így most mégis csak lesz egy-két kellemes bejegyzés.
Tegnap este ha nem fogyott volna el a dekupázs ragasztóm, asszem le sem fekszem, mert sikerült Egerbe beszabadulnom a Dobó téren található Kreatív Hobby boltba és olyan, de olyan szalvétákat és alapanyagokat találtam, hogy ha lett volna elég pénzem, most azon gondolkodnék, hogy hol aludjak, mert valószínűleg a házat telepakoltam volna mindenféle kézműves földi jóval. Nagyon jó kis bolt, nem is túl drága, csak ajánlani tudom! Fel is íratkoztam drótgyűrű készítő összejövetelre, aztán csak reménykedem, hogy el is tudok majd menni! Olyan jó volt abban a boltba, olyan mint a süti menyország, csak itt kézműves dolgok között lebegtem boldogan és elmélyülten. Gyorsan ki is találtam, hogy dekupázs nagymester leszek, órákat, dobozokat, lépkereteket gyártok reggeltől estig és a végén külön márkanevem is lesz, meg saját stílus, meg sikeres webáruház, meg egy bili... A boltban látva az alkotásokat, csak szívtam magamba a tudást, mert még nagyon messze vagyok az előbb említett álmaimtól, vagy fellángolástól. Persze olyan eszközökkel dolgoznak, amiről én még nem is hallottam, de remélem bejutok néhány "továbbképzésre" és szépen elmélyedhetek a tudományba.
Tegnap este az egyik kedves ismerősömnek készítettem egy jó kis kaspót vagy ceruzatartót konzervdobozból. Tündi posztolt nekem a múltkor egyet, amire Dóra azt írta, hogy neki kell olyan és én csináltam valami teljesen mást... Ahhoz olyan anyagok kellettek volna, amikről fogalmam sincs, így valami hasonlót hoztam össze. A konzervdobozt körberagasztottam kétoldalú ragasztóval (de a technokol is jó), majd körbetekertem spárgával. Aztán elővettem az egyik legújabb szalvétaszerelmemet, körbevágtam, alatta fehérre festettem a területet és rádekupázsoltam a szalvétát. Aztán, hogy kiéljen magam és kipróbáljam a vadiúj szivacsos pamacsomat, pöttyözgettem rá egy kis fehér akrillt, a vintage hatás kedvéért. A rózsákat sajnos nem én készítettem, készen lehet kapni ilyen virágokat, de vannak tőlem ügyesebbek is, akik valószínűleg tudnak hasonlót fabrikálni. Ragasztópisztollyal tettem fel, majd kész is lett! Szerintem szuper újrahasznosítós ötlet, így valószínűleg lesz még hasonló akcióm:)


 


3 megjegyzés: