2013. február 12., kedd

Tavi tündér

Farsang volt az oviban és mivel most nem dolgozom, így úgy döntöttem, hogy készítek a Nagynak egy jelmezt. Eredetileg Sellő lány akart lenni, de megállta tudomány, így gyorsan rábeszéltem egy másik verzióra. Az eredeti ötletet a facebook-on találtam, talán a Kreatív Anyukák Klubjának oldalán és innen üzenem az anyukának, hogy zseniális volt az ötlet!
A tavi tündér jelmez lényege, hogy az alsó szoknyán halacskák úsznak, de csak akkor láthatjuk őket, ha a felső szoknyát felemeljük. Én a szoknya alapot varrattam, hisz tudjátok, még a zokni stoppolás is kifog rajtam. Az alsó szoknyára dekorgumiból vágtam ki a halakat és a hínárt, amit ragasztópisztollyal rögzítettem. Így utólag azt mondom, hogy jobb lett volna dekorfilcből készíteni, mert akkor esetleg máskor is felvehette volna. A felső szoknyára 4 különböző színű krepp-papírból vágtam csíkokat, amit összeragasztottam és felvarrtam (!) a felső szoknyára. A felsőt egy Baba-Mama Börzén vettem kemény 100 Ft-ért és engedélyt kaptam, hogy erre tegyem a tavirózsákat és a szitakötőket. Ezek is dekorgumiból készültek, filctollal és csillámokkal díszitettem és felvarrtam(igen, lassan belejövök). Azt azért megjegyezném, hogy olyan jól sikerült a varrás, hogy a műsor előtt néhány órával újra kellett varrnom, mert sajnos nem vagyok egy őstehetség... A fejdíszre is tavirózsa és szitakötő került és őszintén szólva, hihetetlenül szép volt benne a leányzó. A Kicsi a pöttyös ruhájához kapott egy fejdíszt, agy ö lett Minnie egér és hatalmas sikere volt. A mi ovinkba a farsang jótékonysági jellegű, így az egész család ott volt és mi is igyekeztünk elűzni a telet. Teca óvónéni úgy gondolta, hogy Léna sem maradhat ki a buliból, így kikapta a kezemből és ő is bulizott a nagyokkal.
Íme a jelmez:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése