2013. január 8., kedd

Farsangi jelmezek sk

Tetszik ez az sk. Olyan sejtelmes:) Persze a sajt krém hamarabb beugrik róla, mint a saját kezűleg, de ez már csak az én és az "úszógumim" dolga:)

Gyűjtő munkába kezdtem a Net-en, hogy a farsangra olyan jelmezeket gyűjtsek nektek össze, amelyeket bárki könnyedén elkészíthet otthon is.
 Sk csak remélem, hogy lesz nálunk, ugyanis a Nagy Sellő lány akar lenni és egyenlőre még nem jött a megvilágosodás, hogy is hozzam ezt össze. Az egyesületünkben minden évben szervezünk Farsangi mulatságot, nagy sikerrel, ugyanis itt már a legkisebbek is beöltözhetnek és a szülők is részesei lehetnek gyermekük örömének. Manapság a legtöbb gyerek valamilyen mesefigurához szeretne hasonlítani, így az sk jelmezek már sajnos kezdenek kimenni a divatból, pedig egy-egy ilyen jelmeznek mindig nagy sikere van. Az én lányom az első évben Babóca volt, ami nagyon egyszerűen elkészült. Egy piros ruhára varrtunk fekete pöttyöket( vagyis varrtak és csak művezettem), a hajába került egy piros hajráf, amire fekete zsenilliából raktam csápot, a hátára meg került egy kerek, piros párna, szintén fekete pöttyökkel. Nagy sikere volt és szerette is a jelmezét. Tavaly virágtündér volt. Vettünk egy kész ruhát+ szárnyakat a C&A-ban és varrtam rá sárga filcből, fehér gombokkal egy csomó virágot. Igen, én varrtam, mivel, hogy gondoltam 30 évesen ideje lesz felnőtt Anyaként viselkedni és VARRNI! A fejére is került egy hajpánt, egy hatalmas sárga virággal, kapott még virágos pálcát és egy egyszerű kistáskát is hozzá filcből. Ha találok képet, megosztom veletek.
Most jöjjenek az ötletek és ha találok még valamit, hozzáteszem.

Ötletek korábbi Praktika Magazinokból:

Kakas jelmez krepp-papírból
 Katica egy egyszerű műanyag lavorral
 Punkok, krepp punkkal
 20-as évek "menői"
 Polip jelmez
 Kosár lányka, cuki:)
Szellem (a fejdíszhez van rögzítve a lufi és a kezek)
 Szőlő jelmez, lufikból. Én már készítettem ilyet és nagy sikere volt! Főleg a lufiknak:)






Ötletek a Netről:
Januári SK jelmezötletek fő témánkhoz egy újabb gyöngyszem: kedves kreatív anyukánk, Domán Edina természetesen első díjas kéményen pihenő gólyája... Hát, nem semmi - zseniális!!! És le a kalappal az a gyerek előtt is, aki egy ilyenben végigcsinál egy farsangot :)  Köszi a képet!
Kértetek jelmezeket!
Hát tessék:
Sziasztok! 
Ki izgul? Este 8 kor lesz Tervezd meg a jelmezed c. pályázatunk eredményhirdetése!  A nyertes képeket felkerülnek a FotoGallo oldalára (http://www.facebook.com/fotogallo?fref=ts) és itt a TRÉV oldalán is láthatóak lesznek  :) Nagyon nehéz  a döntés, szurkoljatok!
Pán Péter jelmez.

http://www.makeit-loveit.com/2009/10/peter-pan-costume.html
Ha valaki azon gondolkozik hogyan öltöztesse gyermekét pávának, ne gondolkozzon tovább. :) Nézzen ide. ;-)

Januári farsangi SK jelmez ötletelésünkhöz egy újabb gyöngyszem: egyszerűen elkészíthető tesóknak verhetetlen szuperjelmez ötlet kedves klubtagunktól, Kanizsayné Trosko Máriától. Na kik ők? :)
Kartondoboz + műanyagpohár + festék, és máris kész a LEGO-jelmez! Ezt még utolsó este is összedobhatod, ha minden egyéb kötél szakad...
A bankrabló ezúttal nem hétköznapi zsákmánnyal térhet haza. Farsangi jelmez inspiráció minimanóknak.
Zseniális: DIY medúzajelmez! 
Bár arról nem vagyok meggyőződve, hogy a legtöbb gyerkőc ujjongana azért, hogy medúzának öltözhessen... :)
Közeleg a farsangi időszak, így arra gondoltunk, feldobunk néhány jelmezötletet, hátha találtok köztük kedvetekre valót. 
Elsőként, itt egy szuper tipp az egészen aprók számára :)
Gombán ülő manó jelmez:

@[100000517972063:2048:Gabriella Lukács] ezt mondtam:

4 megjegyzés:

  1. A Lego kockát szeretném elkészíteni a lányom számára. Volna hozzá tipped, hogy is kezdjek hozzá? Kétbalkezes anyuka :)
    Karton doboz, konzervdobozok vannak már :)

    VálaszTörlés
  2. A Lego kockát szeretném elkészíteni a lányom számára. Volna hozzá tipped, hogy is kezdjek hozzá? Kétbalkezes anyuka :)
    Karton doboz, konzervdobozok vannak már :)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Műanyag vagy papírpoharak vannak ráragasztva a kartondobozra, majd az egész lefestve fényes akrill festékkel:)

    VálaszTörlés
  4. nálunk kockasajtos kördobozok voltak a pöttyök rajta , és akril festékkel lefestve :)

    VálaszTörlés