2013. január 26., szombat

Pompom cinege

Tegnap a Játszóhában pompomnos cinege madarat készítettünk madáretetővel. Vagyis inkább én készítettem, mert a gyerkők nem voltak annyira oda az ötletért, mint én. Két napig ezen gondolkodtam, oda voltam és vissza kétszer, hogy micsoda jó ötlet lesz ez, aztán ezek a kis gyönyörű arcú angyalkák nem osztoztak a lelkesedésemben. Na, jó, azt be kell, hogy valljam, gondolatban azért menőbb volt.
Super színes fonalakat sikerült vennem, így a cinegéhez használhattam kéket, sárgát, fehéret és feketét is, ezekből készült a pompom. A madár testét megrajzoltuk, a gyerek kiszínezte (az az egy gyerek, az is az enyém volt), majd a madárra ragasztottam a színes pompomot. Átgondolva, két madártest kellett volna, aminek alul van egy talpazata, hogy megálljon a madárka, de egy vékony wc papír guriga darab is megfelet erre a célra. A madáretető is gurigából készült.
Ilyen lett, annyira talán nem lett rossz...



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése