2013. január 12., szombat

2013-as naptár gyerekkézzel

Az egyesületünkben naptárt készítettünk a gyerekekkel. Mivel azt látom, hogy nagyon szeretnek színezni, ezért egy olyan változattal készültem, ahol a színezés dominál. A naptár alapot a csaladhalo.hu oldalon találtam, amit kicsit átszerkesztettem, mivel 10 példányban kellett fénymásolni... (azok a piszkos anyagiak) Aztán minden hónaphoz kerestem egy aktuális színezőt, amit szintén lekicsinyítettem és egymás mellé pakoltam, hogy kevesebb legyen a nyomtatás. A gyerekeknek csak annyi dolga volt, hogy kiszínezték a rajzokat, aztán a naptár alapot és a színezőket egy másik papírra ragasztottuk. Mivel egy egy hosszabb munka, így nem lettünk készen, de el tudom képzelni, hogy pl.: egy iskolában mindig az aktuális hónap naptárlapját készítik el a gyerekek. Készült egy egyszerűbb verzíó is a kisebbeknek.
Persze ez csak egy ötlet volt. A naptárat ki lehet egészíteni fényképekkel, matricákkal, képeslapokkal, receptekkel, versekkel stb. Úgy is nagyon szép, ha a gyermek saját rajza kerül rá, így személyesebb és kedvesebb lesz, na meg egyedi!
Ha valakinek tetszik az ötlet és szeretné megkapni az alapokat, írjon e-mailt nyugodtan, szívesen átküldöm!
 
 ROBBANOK!!!! Hiába szerkesztek, hiába forgatok, csak ezzel szolgálhatok... Elnézést, de nagyon nem értek hozzá, mint a példa mutatja...:)
 






 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése