2013. január 25., péntek

Guriga, guriga, de szuper vagy!

Tudom, hogy nem illik idegen tollakkal ékeskedni, de tegnap este wc papír gurigás ötletek után nyomoztam és olyan szuper ötleteket találtam, hogy muszáj volt összegyűjtenem őket! A blogom amúgy is vegyes, mert a legfőbb célom az, hogy ötletekkel segítsek azoknak, akik ötletek után kutatnak és nem csak az, hogy megmutassam, hogy vagyok olyan ügyes, mint egy "óvodás"! A humoromat remélem értitek és nem értitek félre, nem leminősíteni akartam az ovisokat...
A gurigás ötletek amúgy azért szeretem, mert foglalkozás vezetőként és Anyaként is abból kell gazdálkodnom, amit találok, így az olcsó, praktikus és könnyen, gyorsan megvalósítható dolgok kerülhetnek szóba. Híve vagyok az újrahasznosításnak, szerintem pazarlás mindent kidobálni, mert csak újra kell gondolni. Így jöjjenek az újragondolt gurigák, ügyes, okos, kreatív alkotók "tollából".
 
WC papír gurigából vár

3 megjegyzés: