2013. október 18., péntek

Filc bagoly és béna szőlők

Mivel hulla fáradt vagyok, így ma a lányok korábban fürödtek és korábban is kerültek ágyba, így valami csoda folytán tudok egy kicsit csendben internezetni... Csodás érzés!!! Bár már húz az ágy, így csak röviden
 
A Modern Női Fonóban a héten Bugac/Tündi barátném tartott foglalkozást, ahol filcbaglyot varrtunk. Én persze késve érkeztem, nyakamon a két gyerekkel (még jó, hogy gyerekmentes lenne elvileg a program) és sajnos a mai napig nem sikerült befejeznem a baglyomat. Merthogy a Picike úgy gondolta, hogy jó poén lesz rajtam lógni, így meg azért elég nehéz varrogatni. De a többiek nagyon ügyesek voltak, nagyon szép munkák születtek és legnagyobb örömünkre  már tizenegyen voltunk!!! A foglalkozás már most elérte a célját, amikor két anyuka is megköszönte, hogy kirángattuk otthonról és hogy mennyire jó neki is egy kicsit kikapcsolódni! Én meg örülök, mert én tudom, hogy milyen, amikor úgy érzed be vagy zárva a világodba és milyen jó, amikor onnan kiszabadulhatsz. Szerdán Mazsoláztunk, ami jó volt, mint mindig! Szakadó esőben mentünk át gyalog, de már annyira akartunk menni, hogy ez sem volt akadály. Na, meg annyira meguntam, hogy a Picike folyamatosan szétpakol mindent, hogy kellett egy kis pakolás nélküli kikapcsolódás. A Nagy meg említette, hogy mennyire jó volt neki az esőben szaladgálni, én meg örültem, hogy meglátja a lehetőséget a játékra még ebben a kacifántos időben is. Egyébként is olyan büszke vagyok rá, mert olyan ügyes és okos, meg kreatív, meg máshol mindig olyan jól viselkedik és sorfeladatokat talál ki, meg fantasztikus rajzai vannak és hibátlan feladatai az oviban és olyan ügyesen tud már egyedül is játszani!!!
 
Ma Baba-Mama klub is volt, egy nagyon jó kis előadással, ahol a babák nem igazán voltak formában, mert pl.: hárman akartak felülni egy motorra és mindegyik hangosan ragaszkodott az elképzeléséhez. Persze az egyik az enyém volt... A Picike annyira rafinált lett, hogy ha valami rosszaságot csinál (pl.: nagy hévvel szórja szét a díszítő cukorkákat a frissen porszívózott szőnyegre), azonnal bedob vmi olyan figurát, amitől azonnal nevetnékem támad! Bár most azuram elmegy dógozóba, egy kicsit félek, hogy hogy fogjuk ketten megoldani úgy a napot, hogy minden beleférjen délután fél négyig, mert aztán megyünk az oviba.
 
A Maszatoló klubban Szüretelő játszóházat terveztem népi kézműves foglalkozással és táncházzal, de sajnos a népi kézművesem nem tudott eljönni, így maradtam én, én meg nagyon gyengén teljesítettem ma... Végülis lett egy papírcsíkos szőlőnk, meg egy WC papírgurigás szőlő, amiben apróságokat tarthatnak, meg só-liszt gyurma, de tudnék én ettől jobbat is, csak most nem ment... Elnézést mindenkitől!!!
De végülis sokan voltunk, a táncház nagyon jó volt, még pörgős szoknyát is kértem hozzá az oviból, volt sok szőlő és sok kedves kisgyermek és Anyuka és talán megbocsájtják nekem, hogy ma ilyen bénaságot kínáltam fel nekik. Nekem nagy boldogságot okoztak azzal, hogy ennyit segítettek és ilyen kedvesek voltak!! Azért megmutatom, hogy mi készült, hátha vkit inspirál vmi sokkal jobbra!
és most game over, megyek aludni!!!! De jó lesz!!! legalábbis az első ébresztésig...












 Ezek lennének a szőlők...



1 megjegyzés:

  1. Kedves Ágnes!
    Nagyon sok jó dolgot találtam már az oldaladon, amit szeretnék megköszönni. Egy díjat szeretnék neked továbbadni, ha elfogadod.

    http://sucika67.blogspot.hu/2013/10/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés