2013. október 4., péntek

Beindultunk...

Na, milyen frappáns bejegyzés címet találtam ki, mi? Már kezdett elkalandozni a fantáziátok, mi? De most lehűtöm a kedélyeket, nem "arról" van szó! Vagy csak én vagyok ilyen hülye, hogy egyből egy új vállalkozás beindítása jutott az eszembe erről a szóról? Igazából arról van szó, hogy újra indult a Kabócás élet és mivel épp egy 6 éves kisfiú bulijáról jöttünk haza, ahol a felnőttek ugyanolyan jól szórakoztak, mint a gyerekek, próbáltam valami viccessel indítani ezt a bejegyzést, mivel hulla fáradt vagyok és semmi jobb nem jutott az eszembe... Bocs, legközelebb kevesebb ásványvizet iszom! Ebben a buliban amúgy asszem az apukák pörögtek a legjobban, mert hát iszogattak egy kis ezt, meg egy kis azt és a végén már hangosabbak voltak, mint a gyerekek:) Az én férjem keményen állta a sarat és ölelgetősre itta magát, így rezgett a léc, hogy vajon haza tud-e bicajozni a Naggyal, de jelentem, ő még részegen is képes egyenesen biciglizni! Most mondanám, hogy büszke vagyok rá, de nem mondom, mert akkor hazudnék, azt meg nem szoktam! Engem amúgy nem zavar, hogy sokatbeszélősölelgetős állapotba került, de az, hogy holnap olyan lesz, mint akinek 30 az IQ-ja, na az már igen! Én nem iszom alkoholt, csak kiemelt rendezvényeken úgy 5 évente egyszer, jól elvagyok az ásványvízzel is és ó társaságban az is elég! A csaj részlegen Tündi barátném vitte a prímet, na nem az ivásban, hanem a hülyeségek összehordásába, mi meg szakadtunk a röhögéstől! A két gyerekem meg marha jól el volt, mert annyi volt a játék, mint egy játszóházban, így mondhatni az egész család bulizott egy nagyot. egy 6 éves szülinapján. Hát na, szűkösebb időkben már bármi jöhet, csak a fiúknak legyen pálinka, a lányoknak süti, a gyerekeknek meg játékok.

Amiről írni akartam, az az, hogy elindult újra az egyesület és mindhatni, igazán programgazdagok vagyunk az idén! Én megfogadtam, hogy most jóval kevesebbet fogok dolgozni, de már most megdupláztam a tavalyi mennyiséget, de egyenlőre bírom, főleg, hogy ez volt az első hét:) Szerencsére lett néhány Anyuka, aki szívesen tart foglalkozásokat vagy kiviszi a plakátunkat és az is jól esik, hogy látom, hogy örülnek a rendezvényeiknek, így pedig könnyebb nekem is! Sokszor eszembe jut, hogy mi a francért töltök ott 2-3 órát, amikor itthon is annyi dolgom lenne, meg hát csak Gyesen vagyok, de aztán az is eszembe jut, hogy ez jó nekem és a házimunka úgy is megvár... Ráadásul a gyerkőket is vihetem magammal, ami nagyon jó, mert így együtt lehetünk és ők is jól érzik magukat! A Nagy konrétan ma kézműves foglalkozást tartott és bevont egy kislányt is, úgyhogy a mellkasom (sajnos nem a mellem) tovább dagadt a büszkeségtől:)
Elindult a Modern Női Fonó, ahol az első foglalkozást én tartottam. Őszi ajtódíszeket készítettünk, nagyon kellemes hangulatban. Nem voltunk sokan, ami egy kicsit bántott, mert több emberre számítottam, de az eredmények kárpótoltak mindenért. Ma volt az első Kabócás baba-mama klub is, ahol az én imádott és mélységesen tisztelt védőnénik tartott egy nagyon jó kis előadást, nagyon jól sikerült! Ezeken kívül még van a Maszatoló klub, a Mazsola Muzsika és Torna is, így van dolgunk rendesen. A hét elején ráadásul a Picike nagyon beteg volt, magas láza volt és nagyon erőtlen volt, meg nyűgös, így nehéz volt nekem is elindítani a dolgokat. De már ő is meggyógyult (csak a kisördögöt kellene kivenni belőle, aki állandó ellenkezésre készíteti), az egyesület is sikeresen elindult újra a nyári szünet után, buli is volt, festés lesz a konyhába,meg apának munka is lesz, szóval örülés van! Voltam közben városi rendezvényen, ahová 6 lóval kellett kirángatni, annyi kedvem volt menni, de aztán a gyerekek közt oldódtam és még a végén élveztem is.
na, mutatom az eredményeket, aztán coming soon:)


 Ceruzatartó sünivel és gombával, illetve Katicás kincsesdoboz sajtosdobozból, mozgatható szárnyakkal a Szeretlek Magyarország! rendezvényen. Az összes alapanyag elfogyott... :)

 Matyó mintás könyvjelző is készült.
 WC papírgurigákba tehetik a ceruzákat a gyerekek, amik jól elbújtak a kartonból készült süni mögött.

 Süni sablon
 A katicánál a sajtosdoboz volt a sablon
 Tündi és Gabi barátnőm, vagyis Bugac és Gubanc. Valószínűleg megölnek majd ezért a képért:)

 Tündi 10 perc alatt összedobta ezt a koszorút, mindenki másnak 2 óra kellett hozzá.. No comment!

 Ez lett az enyém:) Nyeremény lesz az AgnesS Design facebook oldalamon!
Anita csodás koszorúja
 Juditka barátném úgy volt, hogy nem tud jönni, de aztán nem bánta meg, igazán ügyes volt!
Gabi félúton feladta, de Lilkóm befejezte helyette:)
 Gyakoroltuk a filcrózsa készítést
Így készül a filcrózsa:
 
 És a pompom készítést is

 Baba-mama klub és a játszó szobánk a régi/új párnáinkkal. Ugyanis egy régi, rossz kanappé rusnya zöld párnáit megkaptuk, amit az egyik Anyukánk volt olyan kedves és áthúzott nekünk! Örökké imádni fogom érte!!!!

1 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy nem lehettünk ott, de jövőhéten megyünk! :) Jó lesz végre... :)

    VálaszTörlés