2013. szeptember 26., csütörtök

Mostanában készültek

Mivel a két gyerek óriási nyúzásban van, az apjuk "szigorú" felügyelete/aktív részvétele mellett, így most gyorsan megmutatom nektek, hogy mostanában mik is készültek! A konyháról külön bejegyzést szeretnék, mert lehet másonak nem is lesz nagy szám, de én már most imádom és még az annyira "imádott" mosogatás is jobban esik benne:)

Ezek a munkák általában megrendelésre készültek, mert magamnak mostanában nem gyártok semmit, mert kezd már úgy kinézni a lakás, mint egy dekor bolt és már tényleg nincs üres falfelületem... Vagyis: a fürdőszobában még mintha lenne... :) Na jó, az IKEA-s kaspó csak itthon maradt, mert hát olyan jól mutat a konyhámba! A szokásos dekupázs technikát használtam, amit szeretnék majd továbbfejleszteni és új technikákat megtanulni hozzá és erre Egerben a kedvenc Hobby boltomba lesz is lehetőség.
Most van egy új megrendelőm, az Anyukám, aminek nagyon örültem, mert ő ritkán kér vmit, adni bezzeg!, így nagy örömmel vágok neki a munkának. Egy rég nem látott barátnőjét fogja meglátogatni, a tesóm titokban szervezte meg a "randit", így most Anyu nagyon izgatott és persze mi is, hisz mi örülünk az örömének. A legújabb munkám egy leendő három évesnek készült, amihez ő választotta a szalvétát! Hát mit mondjak, nagyon jó érzés volt készíteni a dobozkáját, hisz olyan aranyos, hogy ilyet kér a szülinapjára:)

Közben nálunk továbbra is zajlik az olaszok élete. A Picike elég határozottan közli, hogy Nem! ha nem akar vmit és mostanában a falusi vérvonala is kezd megnyilatkozni, ugyanis úgy is tudja, hogy Neám:) A Nagy közben alkudozik itt mellettem, hogy szeretne egy szőlőcukrot, nagy nehezen belemegyek, majd közli, hogy akkor kettőt... Mindig ezt játszuk. Én mondok valamit, ő ellenáll, majd heves alkudozásba kezd és végül az lesz, amit ő akar...  Új szokása is van: éjjel kettő körül megjelenik az ágyunknál, hogy velünk akar aludni. Mi visszavisszük, majd megint jön, mi megint visszük, majd... szóval jó játék ez biztos, csak mi nem élvezzük! A reggeleket már kifejezetten utálom, hisz a Picike is legalább kétszer kel, így ha véletlenül alszom pár órát egy huzamba, már magamtól felkelek, hogy mi ez a luxus?! Ha meg véletlenül kimennénk azurammal mondjuk éjfélig, ezek ketten esküszöm összefognak és az aktuális "baby sitterünknek" olyan éjszakát okoznak, hogy amíg él, megemlegeti! Mondjuk előnye is van ennek: Anyukámék már értik, hogy miért vagyok néha idegbeteg a fáradtságtól! Ez a bejegyzés amúgy csak kb. az első mondatig volt zökkenőmentes, azóta eltelt egy óra is, hisz Anya kell, mégha csak dísznek is, de kell.. De jó is ez!!! :) Úgy imádom őket, annyira teljes velük minden, még így szétesve is, mert ők a minden!!!
Na, csatolom a képeket és megyek, mert még vár rám egy összebújós meseolvasás...
Ha valamit már megosztottam, bocsi, de már magam sem tudom követni magamat...



A lányka ajándéka, remélem tetszik majd neki:)












Sütisdobozok sütivel ajándékba...

Az IKEA-s kaspó... Csak megtűröm valahogy! Dekupázsolni amúgy nem egyszerű, jó alapozás kell, mert csúszik a felület és könnyen elszakad a szalvéta.



Ez a doboz a Tesókámnak készült, bár a képen nem látszik, hogy milyen szép lett..

Menő ez a kaspó, mi? Én imádom és remélem a barátnőm is:)
Azt mondta a férjem, hogy tegyem már be valamibe a csokrot, mielőtt oda adjuk. Hát én beletettem...

Ez volt az első Pachwork dekupázsom, ami nem olyan egyszerű, de aztán végülis tetszett a barátosnémnak.









A kedvenceim:) Egy testvérpárnak készült ajándékba






Az első "férfi ajándék", amihez egy könnyen szakadó szalvétát sikerült választani, illetve mágneses táblafestéket, ami ezen a felületen nem mutat olyan jól...


Vajas dobozból maradék csomagolóból krétatartó, hogy a játszón is stílusosak legyünk










Varrónőnek készült

Anyósom kapta ezt a dobozt és kivételesen még örült is neki

Nyeremény volt az AgnesS Design oldalamon, bár a lánc nem az én művem volt!

Baglyos egy bagoly mániásnak:)

Itt felújítani kellett, imádtam!!!












4 megjegyzés:

  1. Te jó ég!!!:))) Az egyik szebb, mint a másik!:) A legjobban a nőcis, cipős kaspó tetszik:))) Szép munkák, gratulálok és további "nyugis" alkotást kívánok!!!?)))

    VálaszTörlés
  2. Hű én is azt mondom, hogy Te Jó Ég!!! Te aztán dolgozol rendesen!!! Csodásak!
    További szép alkotásokat neked!

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépeket készítesz, ügyes vagy :) Azt szeretném kérdezni, hogy konzerv dobozhoz műanyag tetőt honnan szerzel?

    VálaszTörlés