2013. szeptember 25., szerda

Őszi koszorúk gyűjteménye

Mivel a Modern Női Fonóban az első foglalkozást én tartom, így már megkezdtem az ötlet vadászatot, hogy legyen miből ihletet meríteni. A fejembe már el is kezdett összeállni, hogy mit is szeretnék, mire szembesülnöm kellett a ténnyel, hogy ebben a csodás városban nem lehet koszorú alapot kapni! Tudom, készíteni is lehet, de amit én elképzeltem, ahhoz szalmakoszorú alap kellene, így most törhetem tovább a buksimat... Mindenesetre arra gondoltam, hogy megmutatom nektek is a képeket, amiket összegyűjtöttem, hátha tudjátok majd használni! Sajnos ismét csak vadásztam, így forrást nem tudok megjelölni, ezért elnézést kérek az alkotóktól és küldök egy nagy cuppanóst az ügyes kis kezükre! Nektek pedig csodás, színpompás őszt kívánok nagy-nagy szeretettel!!!














4 megjegyzés:

  1. Az összes koszorú nagyon tetszik,nem is igen tudnék választani közülük....köszi a képeket:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is a "rabjuk" lettem és csak reménykedem, hogy sikerül majd valami hasonló szépet összehozni nekünk is!

      Törlés
  2. Koszorúalapot a virágpiacon lehet kapni. (Igaz, általában meg kell venni 10 db-ot egyszerre.)

    VálaszTörlés