2012. november 11., vasárnap

Falitábla ajándékba

Egy csuda aranyos kislány, Tündike 5. szülinapi bulijára voltunk hivatalosak és mivel most itthon vagyok, gondoltam készítek neki valamit. Én így gondoltam, a kicsi meg úgy, hogy nyűgösködik egész nap, na de azért összejött az ajándéktárgya.
Két infóm volt: 1. inkább fiús lány, így nem kér Barbie-t:) 2. szereti a kincsesdobozokat. Az első gondolat egy fadoboz feldíszítése volt, de aztán láttam egy érdekes Adventi naptárat, ami beindította az agytekervényeimet.
Nagy rajongója vagyok a parafatábláknak, gondolom azért, mert egy kicsit excibicionista vagyok és ez alkalmas arra, hogy kitegyem életem legfontosabb mozzanatait. És ezek a lányom rajzai, márint az 5 évesé. Sokáig tartott a firka korszak, februártól viszont csodálatos rajzai vannak, így kapott egy nagy parafatáblát (festettem rá egy szívárványt) és arra tesszük ki az alkotásait. Meg a hűtőre... meg a falra, meg a ... Szóval úgy döntöttem, hogy Tündike is egy falitáblát kap ajándékba, de egy olyat, amibe a kincseit is elrejtheti.
Először lefestettem olíva zöld akrillal, sötétzöld temperával és matt fehér akrillal az alapot, vagyis a táblát.

Aztán feldíszítettem néhány sárga pöttyel és csillámos ragasztóval, és persze mire mennénk, ha napot nem festettem volna hozzá... Majd dekorgumiból vágtam ki néhány virágot és azt is ráragasztottam, így kész lett az alap. Tündike nevét sima filctollal írtam rá.
 
A házikók közepes és nagy méretű gyufásskatulyából készültek, amikre dekorgumiból készült a dekoráció. Ezek lettek a kincsek tárolói.
Feldobtam még egy két matricával is és készült traktor és sport autó is dekorgumiból és műanyagkupakokból. KÉt lány mellett nem vagyok túl jó az autós dolgokba, ezért elnézést a hozzá értőktől ezért a nagyon alap konstrukcióért.
Végül felragaszgattam ragasztópisztollyal a házikókat és készen is lett a remekmű. Tündike és a családja is örült neki és persze az 5 évesem is rendelt egyet..:)




ui.: bárcsak tudnám, hogy hogy a francba lehet megfordítani a képeket??????

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése