2014. február 17., hétfő

Tüll szoknya a Szív tündérkémnek

A Nagyobbik kitalálta, hogy Ő Szív Tündér akar lenni a Farsangon és természetesen az az opció számára nem létezett, hogy a jelmezét vegyük vagy kölcsönözzük, azt csakis Anya készítheti! nem mondom, nekem sem jutott volna más az eszembe, főleg, hogy még nem dolgozom, belefér! Jövőre viszont két jelmez kell majd, munka mellett, szóval lehet megnézzük a kínálatot:)
Lilike már legalább 1 hónapja elhatározta, hogy ez lesz, még meg is tervezte a jelmezét, bár a kivitelezésnél már nem ragaszkodott az elképzeléseihez, rám bízta.
Tudjátok, hogy mennyire utálok varrni és borzasztóan sokat gondolkodtam azon, hogyan is kellene ezt  atüllszoknyát kivitelezni, mert sajnos sehogy sem állt össze a fejemben, hogy hová kell a tűt és a cérnát tenni, hogy az jó legyen. Húztam, halasztottam, míg odaáig jutottam, hogy rákeresek a googleön, hogyan lehetne ezt varrás nélkül megoldnai! Tudom, menthetelen vagyok, de én tényleg nagyon utálok varrni!!!
Szóval megtaláltam ezt a képet és azonnal neki is estem felszabdalni a tüll anyagot! Nálunk 500 Ft/m, kb. 2,5 méter vettem belőle+olyan 30 cm gumit (ez lehet vékonyabb is). Megmértem, hogy Lilkónak kb. hány cm-es hosszra lesz szüksége, ez 25 cm volt, tehát 50 cm hosszú és kb 5 cm széles csíkokra vágtam fel a tüll anyagot. A gumit összevarrtam(!), de túl széles lett, így elvágtam és összekötöztem a végén! Nem egy elegáns megoldás, csak lusta anyukáknak ajánlott!!! Aztán lecsücsültem a kanappéra, ráhúztam a gumit a felhúzott lábaimra és elkezdtem kötözgélni. Nem egy gyors munka, de nekem a varrás hihetetlenül sok időmbe került volna és legalább egy idegösszeroppanásba.
Ahogy elkészültem, elővettem a csodás csillogós dekorguminkat, ami öntapadós (direkt lusta anyukáknak készülhetett), kivágtam egy csomó pici szivecskét és ráragsztottam a szoknyára. A szivecskékből került a ruhájára, a szárnyaira, ami kartonból készült, lett egy szív pálcája, amivel osztogathatja a szeretetet és csináltam vagy 30 db kis szivet is, amit Lilkó kiosztogatott a Farsangi műsor előtt, így a gyerekek már abban léptek fel:) A szépsége a dolognak, hogy pont Valentin-napon volt a buli, így a jelmezünk igazán találó volt! Amikor Lilkó felkelt, egyszerűen nem jutott szóhoz, amikor meglátta, nagyon tetszett neki!!! A szoknya sokkal jobban mutatott, mint azok, amiket varrtak, így ajánlom mindenkinek!
 
Ez volt az utolsó ovis farsangunk  a Naggyal, így egy kicsit meg is könnyeztem. Olyan jó buli volt, hogy ránk zárták az ajtót, mert mi jöttünk el utoljára! Minden tiszteletem az óvónőknek és mindenkinek, aki ezen a bulin dolgozott, egyszerűen szuper volt! A műsor vicces volt, kedves és aranyos, a gyerekek nagyon jól néztek ki, az óvónők még be is öltöztek, hatalmasat táncoltunk, ettünk sokat és persze volt tombola is. A Picike is nagyon élvezte, nem győzött fotózkodni, meg intézkédeni, mondhatni egy külön műsorszámot nyomott! Így ez az év sem múlhatott el egy jó kis farsangolás nélkül, hála az ovinknak! Pénteken a Kabócákkal bulizunk, de előtte még a kis Mazsoláinknak is lesz egy farsangolás, de ott már szervező leszek, nem "vendég".
 
http://mentootlet.blogspot.hu/search/label/varr%C3%A1s%20n%C3%A9lk%C3%BCl

Így készült tehát és ilyen lett a miénk:)
Lili első divatervezői próbálkozása:)




Ugye, hogy csillog a dekorgumi?


 
Fénykép
Ezek kerültek a zsákbamacskába:) Kavics festés akrillal, mozgó szemek és egy kis alkoholos filc és kész! Így néz ki, ha profi készíti:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése