2014. január 14., kedd

Doboz tuning

Végre elkészültem mezeskalacskonyha dobozával, ami hálám jele volt azért a csodás mézeskalácsfüzérért, amit nekem készített karácsonyra. Szeretek Ildinek "dolgozni", mert mindig rám bízza a díszítést és valahogy mindig sikerül eltalálnom az ízlését. Pedig ezer éve nem találkoztunk és bár 6 éves korukban még ő volt a reménybeli sógórnőjelöltünk, ma már nagyon ritkán találkozunk. Ezért is örülök, hogy van az internet és a facebook, mert olyan emberekkel tarthatom így a kapcsolatot, akiktől elsodort az élet! Ha ezek nem lennének, ma nem lenne ilyen csodás mézeskalácsfüzérem az ablakban, Ildinek pedig nem lenne egy szépséges doboza:)
Az eset úgy történt, hogy megláttam ezt a füzért a facebook-on, átposztoltam a képet Ildinek és pár nap múlva már itt illatozott és pompázott a lakásunkban ez a kézzel készült csoda. Na de én nem szeretek csak úgy kapni, így kötelezővé tettem, hogy válasszon valami "fizetséget". Erre ő küldött egy sárga Liptonos dobozt, hogy újítsam fel, ahogy tetszik! Az instrukció csak annyi volt, hogy legyen konyhás.
Így elővettem a dobozt és az alapozó festéket és két rétegben le alapoztam. Amíg száradt, kiválasztottam a mintákat, bár hogy őszinte legyek, ez a legnehezebb része a dolognak és sokszor tovább tart, mint a felvitel... Méretre vágtam a szalvétákat, dekupázs ragasztóval felkentem és ahogy megszáradt, jött valami új, valami izgi! Vettem ugyanis egy csodás mintákkal megáldott sablont (vagy mit), amit így végre kipróbálhattam nagy örömömre! Hú, de jó volt ezzel dolgozni, olyan egyszerű és olyan szép lesz az eredmény. Én most még csak az akrill festékig jutottam, de ki fogom próbálni struktúrpasztával is a következő "áldozatomon". Aztán jött egy kis csipke, némi csillám és egy fa gomb zárásként és kész is lett:) Na, milyen? Megéri átalakítani és nem kidobni vagy hánykódni hagyni egy ilyen dobozt? Így a konyha dísze lett, nem pedig az utolsó szekrény leghátsó sarkában kallódó valami! Ráadásul olyan öröm készíteni ezeket, hogy azt elmondani nem lehet!
 







Ezt a dobozt is ő kapta! Eredetileg Tchibos doboz volt:)
És itt a füzér egy botrányosan rossz minőségű fotón:)
 
 

1 megjegyzés:

  1. Atya Isten, de régen voltam 6 éves:)))))) Köszönöm ezeket a szép szavakat, teljesen zavarba hoztál!!!:)))) Gyönyörű lett a doboz, mind a kettő, imádom őket! Pont azon gondolkodom, hogy szerzek valahonnan egy szépséges polcot, hogy méltó helyre kerülhessenek ezek a gyönyörűségek a konyhámban (elég nagyot, mert biztosan szaporodnak majd:)))! Köszönöm őket!!!!

    VálaszTörlés