2013. július 2., kedd

Egy-két ötlet a nyárra

Tudom, tudom, nem vagyok túl hiperaktív a szünidős-túlélős ötletek összegyűjtésében, de egyszerűen nincs olyan nap, hogy a feladataim végére érnék, na meg persze az én gyerekeimnek nem trendi télen betegnek lenni, így inkább ezt nyárra időzítették, szóval zajlik az élet nálunk... Kb. 3 hete van itthon a nagy, de ma már harmadjára voltunk a dokinál és sajnos az úszást is abba kellett hagynunk, pedig annyira élvezte. A Picikének meg ismét jön két fogacskája, ami nála együtt jár a náthával, de most csúnyán köhög is és borzasztóan nyűgös is, úgyhogy a mai nap a tegyél le-vegyél fel-ről szólt.
A szünidő amúgy a vártnál sokkal jobban alakul ezek ellenére is, ugyanis még nem kértem beutalót a szanatóriumba, bár ezek az éjszakai felkelések lehet oda vezetnek majd... Minden napra jut valami program és igyekszem a gyerekekre figyelni és nem a háztartásra (erről jut eszembe, mostanába nem fogadunk vendégeket, megértésüket köszönjük). A Kavicsos-tónál lévő játszótér egyszerűen a nyugalom és a harmónia szigete lett számunkra, ha ott vagyunk, megszűnik a tér és az idő! Már a Picikét is letesszük a homokozóba és hamar rá lehet jönni, hogy evett-e a homokból, csak ki kell bontani másnap a büdi pelust:) Kézműveskedni még nem tudtunk Lilivel, egyszerűen nincs kedve hozzá, de majd rá veszem valahogy. Most már amúgy egyre féltékenyebbek egymásra, így gyakran veszem észre, hogy két gyerek fekszik rajtam és próbálja lelökni a másikat.
Az AgnesS Design-nak már 268 kedvelője van, aminek nagyon örülök. Már kezdtem volna feladni a kézműves karierem, mire többen is felkerestek kaspó vagy felújítás ügyben, ami nagyon boldoggá tett. Bár lassan haladok, de azért mindennel kész leszek időben:) Közben csinosítgatom az erkélyt is, szeretném a gyerekek számára kellemessé és biztonságossá tenni, illetve nagyjából kész a hokedli konyhánk is, szóval kreatívkodom én, csak épp nem látszik:)

A szünidős-túlélős ötletes pályázatot meghírdettem az oldalamon, de eddig egy darab ötlet sem érkezett! :( Illetve Anyám oda írta az egyik megosztott felhívás alá, hogy xy este virrasztani megy, a temetés holnap délben lesz, de zet inkább töröltem. Túlélni akarunk, nem temetni!!! Anyukám itt hívnám fel a figyelmed a szemüveg fontosságára:)
Egy-két ötletet azért már összegyűjtöttem nektek, hátha megtetszik valamelyik valakinek! Szívesen fogadom az alkotásaitokat és meg is osztom, ha szeretnétek, szóval hajrá!
Hamarosan felteszem az újabb munkákat, addig is kellemes nyarat!!!












3 megjegyzés:

  1. Jó sok ismert kép..., a fülpiszkítósat én is feltettem már a blogomra. De olyan jó így együtt nézni a sok remek ötletet!

    VálaszTörlés
  2. Igen, valahogy mi kreatívak tehetnénk már fel újabbakat is:) De szerintem is jók így együtt!

    VálaszTörlés
  3. De szuper ötletek, kedvenc a szivárványos,köszönöm!

    VálaszTörlés