2013. április 5., péntek

Húsvéti koszorú kindertojásokból

Gabi barátnőm kifli és levendulánál talált egy jó ötletet húsvéti koszorúra, amit sikerült egy kicsit továbbfejleszteni. Elképesztő Levendula lány kreativitása, nekem az életben nem jutott volna az eszembe, hogy a kindertojásokat ha egymáshoz kapcsolom, a végén körforma lesz. Zseniális, mint mindig!!!

Az eredeti ötlet itt:http://www.kiflieslevendula.blogspot.hu/2013/01/husveti-kindertojas-koszoru.html

Én nem akartam annyit zseniliázni, ezért a könnyebb utat választottam és egyszerűen színes tollakkal, raffiával és némi papírral, flitterrel díszítettem, így lett egyszerre tavaszi és húsvéti is egyben. Nekem tetszik:) Azóta már láttam olyat is, hogy lefestették akrillal az alapot és csak virágokat, pillangókat ragasztottak rá, így lett tavaszi és nem húsvéti.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése