2013. december 5., csütörtök

Ötletek gyerekeknek Karácsonyra

Az AgnesS Design oldalamon már egy ideje gyűjtögetem azokat a karácsonyi ötleteket, amelyek engem megfogtak és inspirálnak. Remélem nektek is tetszenek majd:) Sajnos forrást nem mentettem, mert ezek amolyan azonnal beleszeretős és mentős ötletek, így aki a magáéra ismer, írjon nyugodtan!
Advent kulcsszó alatt egyébként minden napra találtok ötleteket, meséket, verseket Karácsonyig,remélem ezekből is tudtok majd használni valamit!
























2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó pofák, de nálunk ezek már sajnos nem jönnek be, megy a játékdömping, főleg a lego, úgyhogy kénytelen vagyok ilyen ajándékot beszerezni. Ha valaki hasonló cipőben jár még, akkor ajánlom ezt a webáruházat, szerintem a legmegbízhatóbbak: http://redir.ec/kuponosajandek

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a mi fánk alatt is játékok lesznek, de szeretünk kézműveskedni, így ezeknél az vele töltött idő lesz az ajándék! :)

      Törlés